Продавець 1000 дрібниць за низькими цінами розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7891 відгук
⚡ Працюємо щодня з 9:00 до 18:00 ⚡

Поширені питання

  • Термін придатності

    Ви можете бути впевнені, що продукція, представлена на нашому сайті, не прострочена. Ми ретельно стежимо за термінами придатності та оновлюємо наші запаси регулярно, щоб пропонувати лише свіжі та актуальні товари.

    Всі товари, які не відповідають вимогам якості (браковані, некондиційні або з терміном придатності, що минув), відбраковуються до того, як потрапляє на наш склад. Також ми вилучаємо такі товари у процесі інвентаризації.

  • Чи актуальні ціни на сайті?

    Так, ціни на сайті є актуальними. Навіть якщо ціна з якихось причин змінилася (факторів через які може змінитися ціна дуже багато), ви гарантовано отримаєте товар за тією ціною, яку бачите на сайті
  • Чи актуальна наявність товару на сайті?

    Ми гарантуємо актуальність наявності товару на нашому сайті. Ми маємо власний склад, на якому зберігаються всі товари, які ми продаємо. Ми ретельно стежимо за оновленням інформації про наявність товарів та регулярно оновлюємо статуси на сайті. Якщо товар вказаний як доступний для покупки, він дійсно є в наявності.

    Однак, завжди існує можливість, що товар може бути проданий між моментом його замовлення та обробкою. Якщо раптом виникне така ситуація, ми негайно зв'яжемося з вами, щоб запропонувати альтернативні варіанти чи пропозиції.

    Ми прагнемо забезпечити максимально точну інформацію про наявність товару на сайті, проте деякі тимчасові відмінності чи технічні проблеми можуть виникати. Ми вибачаємося за будь-які незручності, які це може викликати, і завжди готові відповісти на ваші запитання та надати актуальну інформацію про наявність товару перед підтвердженням замовлення.

  • Яка мінімальна сума замовлення на сайті?

    На нашому сайті мінімальна сума замовлення складає 99 грн. Ви можете вільно вибирати товари, незалежно від їх кількості, головне, щоб сума загального замовлення в кошику була не менше 99 грн.
  • Ви надсилаєте замовлення Укрпоштою?

    Так, ми пропонуємо надсилання замовлень через Укрпошту. Укрпошта – це національна поштова служба України, яка надає широкий спектр послуг доставки по всій країні.

    Якщо ви вибираєте Укрпошту як службу доставки при оформленні замовлення, ми зможемо надіслати вашу посилку через неї.. Укрпошта пропонує різні варіанти доставки, включаючи звичайне поштове відправлення, кур'єрську доставку та послуги "Пошта-Експрес", які пропонують більш швидку та відстежувану доставку.

    Будь ласка, майте на увазі, що час доставки через Укрпошту може тривати деякий час і може змінюватись в залежності від місця призначення. При оформленні замовлення ми надамо вам інформацію про можливі терміни доставки через Укрпошту.

    Якщо у вас виникли додаткові питання щодо доставки через Укрпошту або ви хотіли б уточнити деталі, рекомендуємо звернутися до нашої клієнтської служби. Ми із задоволенням допоможемо Вам з вашими потребами у доставці

  • Ви надсилаєте замовлення післяплатою?

    Ми надаємо кілька варіантів доставки для вашої зручності, включаючи наступні служби доставки: Нова Пошта, Укрпошта, Міст Експрес та Розетка. Ми також пропонуємо послугу післяплати при надсиланні замовлень.

    При виборі служби доставки Ви можете вказати кращий варіант оплати. Якщо Ви вибираєте післяплату, то оплата здійснюється в момент отримання замовлення у кур'єра або на пошті в залежності від вибраної служби доставки.

    Однак, варто зазначити, що для замовлень з післяплатою ми вимагаємо мінімальну передоплату у розмірі 100 грн. Це необхідно для забезпечення серйозності замовлення та покриття витрат у разі не забору посилки з відділення пошти. Сума, що залишилася, оплачується в момент отримання замовлення.

    Ми намагаємося запропонувати різні варіанти доставки та оплати, щоб задовольнити потреби наших клієнтів. Якщо у Вас виникли додаткові питання щодо доставки або оплати, наша команда підтримки клієнтів завжди готова допомогти і надати необхідну інформацію.

  • Скільки потрібно чекати поки відправлять мою посилку?

    Більшість замовлень надсилається в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 або у вихідні та святкові дні, будуть надіслані наступного робочого дня. Після того, як Ваше замовлення було відправлено, час доставки залежатиме від вибраної Вами служби доставки та місця призначення.

    Ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидку та надійну доставку вашого замовлення та будемо раді допомогти Вам відслідковувати його статус та надати інформацію про передбачуваний час доставки.

  • Як ви упаковуєте товар перед відправкою, ціна упаковки?

    У нас безкоштовна упаковка товару для всіх клієнтів:

    1. Це коробка, яка відповідає розміру для ваших товарів (або поштовий пакет).
    2. Кур'єрські пакети - якщо товар підходить для пересилання в пакеті, не перевищує допустимих габаритів та ваги
    3. Ейрбегі — пакети з повітрям, що заповнюють вільний простір у коробці, оберігаючи речі від пошкоджень.
    4. Бульбашкова плівка  - плівка, що оберігає товар від ударів.
    5. Гофрокартон - універсальний варіант

    Ми обов'язково виробляємо додаткову упаковку крихких товарів для того, щоб уникнути механічних пошкоджень та бою.

  • Новою поштою відправляєте у своїй коробці чи ні?

    Всі замовлення упаковуємо виключно у свою тару за власний рахунок, Вам не потрібно буде переплачувати поштою за упаковку.
  • Ви надаєте послугу надсилання посилок з використанням мого ТТН?

    Ми надаємо послугу відправки посилок з використанням вашої ТТН (транспортно-товарної накладної) за умови, що замовник попередньо сплатив за товар і надав нам номер ТТН.

    Коли Ви робите замовлення та оплачуєте за товар, будь ласка, вкажіть нам номер ТТН, наданий вами від компанії доставки (Нова Пошта, Укрпошта, Міст Експрес). Ми будемо використовувати цей номер ТТН при оформленні надсилання вашої посилки.

    Важливо, що попередня оплата товару є обов'язковою умовою для відправки посилки на вашу ТТН. Ми переконуємось, що замовлення сплачено перед організацією відправки, щоб забезпечити безпеку та ефективність процесу доставки.

    Якщо у вас виникли питання про процес відправки посилок за вашим ТТН або будь-які інші подробиці, рекомендуємо звернутися до нашої клієнтської служби. Ми будемо раді допомогти вам та забезпечити зручну та надійну доставку ваших посилок.

  • Можете пояснити, чому моє замовлення повернулося назад? Що таке "Автоповернення"?

    Зауважте, що на відділенні перевізника посилка зберігається протягом 7 робочих днів з дня її надходження на склад. Однак на сьомий день посилка автоматично оформляється на повернення відправнику. Тому для отримання посилки слід забрати її протягом перших чотирьох днів після її прибуття на відділення. Якщо з будь-яких причин ви не встигаєте забрати посилку, будь ласка, зв'яжіться з нами за вказаними у розділі контактів номерами телефонів, щоб ми могли продовжити термін зберігання вантажу. Врахуйте робочий режим відділення у вихідні дні, свята та неробочі дні. Якщо клієнт не отримав посилку вчасно і повернулася до нас, вартість всіх транспортувань туди і назад оплачує покупець. Ця послуга з автоматичним поверненням посилок доступна всіма перевізниками, з якими ми співпрацюємо. Просимо вас бути уважними та забирати свої замовлення вчасно.

  • Складно додзвонитися, автовідповідач каже: Усі менеджери зайняті!

    У будні дні іноді буває складно додзвонитися нам через високу завантаженість відділу роботи з клієнтами, але це не проблема. Ми записуємо всі вхідні дзвінки за допомогою сучасної інтернет-телефонії та обов'язково передзвонюємо за всіма пропущеними дзвінками. Зазвичай час очікування не перевищує 10-15 хвилин, а найчастіше ми відповідаємо одразу. Якщо ми не змогли відповісти відразу, не турбуйтеся, просто зачекайте на свою чергу, і ми з Вами зв'яжемося . Ви також можете написати нам у Viber, Telegram або електронною поштою. Крім того, ви можете оформити замовлення на нашому сайті через кошик 24/7, і ми зв'яжемося з вами в порядку черги. Попередньо вибачаємося, якщо вам довелося чекати нашої відповіді, і ми обіцяємо поліпшити цей аспект у майбутньому.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner