Продавець 1000 дрібниць за низькими цінами розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7891 відгук
⚡ Працюємо щодня з 9:00 до 18:00 ⚡

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обмінювати товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості. 3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, який має чек; 2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Товари, що не підлягають обміну та поверненню: 1) засоби та предмети санітарної гігієни (в т.ч. зубні щітки); 2) парфумерно-косметичні товари; 3) дитячі іграшки (м'які, гумові, надувні); 4) гребінці, гребені, щітки (в т.ч. масажні); 5) білизну натільну (нижню білизну, купальники, нічні сорочки, піжами); 6) панчішно-шкарпеткові вироби; 7) рукавички 8) інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо) 9) товари в аерозольній упаковці тощо. З повним переліком товарів та текстом закону України "Про захист прав споживачів" можна ознайомитись тут: https://zakon.rada.gov.ua/ Процедура повернення та обміну товару належної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар. 4. Вартість доставки з повернення/обміну товару належної якості оплачує покупець. * * Виняток: виробничий шлюб або пересорт (інший розмір, колір або артикул). У цьому випадку повернення здійснюється за наш рахунок Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар 4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, так само за фізичною адресою – Харків, площа захисників України 1, магазин номер 05-30-61 Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової пошти чи Укрпошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner